stworzonko blog

Twój nowy blog

(blog.pl łapy precz ;))

Mam nadzieję, że Pavelek się nie obrazi za wysłanie go w podróż samolotem Oceanic ;) Z moim biletem ;) [Przyjrzeć się tym literkom po środku, przyjrzeć ;)] I tak wybrałam wersję mniej wredną i skasowałam „Planes want to be in th air”, ale to tylko dlatego, że w wybieraniu czcionek nie jestem najlepsza na świecie, delikatnie mówiąc ;p
Tak czy siak, mój blog jest typową kobietą, w przeciwieństwie do mnie ;) Przebrał się, bo miał ważny powód ;) Bo jego purpose [szukanie polskiego odpowiednika 2% przewidywany czas... ;) cel? założenie?] się wzięło i przepadło z dniem 10 kwietnia bieżącego roku. Bo ono się nie zmieniło, i już mam w głębokim poważaniu co kto sobie na ten temat pomyśli, już wolno wszystko. :] I co, teraz łatwiej zrozumieć te „A ja nie wiem, o co w tej notce chodzi” z dowolnego czasu w przeciągu 3 lat? ;) Wszystkie? Chociaż trochę? No więc właśnie ;)

A przede wszystkim SANA IS CANON :DDDDD I po prostu tyle :DDDDDDDD I po prostu SQUEEEEEEEE :D Dokładnie tak :DDDDDD I nie wszystkie emocje da się przełożyć na graficzki czy jakieś tfu fl czy jakieś ;) I teraz Hölli żąda igrzysk :> Nawet jeśli intensywnością nie dorównują piszczeniem nad promo po nocy *lol* <3333333 [A i tak wiadomo, jak ten odcinek się SKOŃCZY *roll*] Z Mundialu nic nie zostało, ale to było COŚ przez wielkie C i wielką całą resztę, a nie wklepywanie emocji w graficzki, pffffft.

A to są najlepsze na świecie wielkanocne króliki, które dostałam od Meggles, o.
easterbunny0uz.jpg

I to by było tu na tyle nie wiem na ile. ^_^
[Podstrony się może też kiedyś przebiorą, jak będą miały ochotę.]

Forever’s gonna start tonight. :)

Jaa

1 komentarz

to pavelkowe plasniecie Ciro w03 z pomoca pilki i uchachanie sie(link-niet-ale-kazdy-wie-ocb;D)bylo sawyerowe like woah;pMa patent na postac*lol*;)

I

Brak komentarzy

Martin ma32lata;)(Te”tylko10lat wiecej”coraz strawniejsze*lol*;))Nie mialabym nic przeciwko zobaczeniu go jeszcze;p Costam zawdzieczam badz co badz<3

Wow wow wow

Brak komentarzy

Znam i uwielbiam od numerka-ktorego-kazdy-ma-dosyc;) ale wow teraz.Wow.Precious illusions znaczy.Od pierwszej literki do ostatniej.Wow.

ze Pavelek sie rozwiodl i zostal z synkiem,czytalam wywiady i mi go bylo strasznie zal:(;] Co innego jakbym znala osobiscie ofkors*lol*;)

Marcelo Lippiemu,buhah;)/”Dangerous and moving”teksty?*hahaha*Coz,zaba,odczarowana zaba;p//A Sistars maja szalenie optymistyczna obsesje jutra,ktorego nie ma8)

SanaSanaSana*squee*Ktos unlikely bedzie sie tentego w Loscie(ale mniej unlikely niz ConMama*rofl*)Sana byc musi!;)Kibicujem;D

A wicie, ze

Brak komentarzy

AJ i Przemek-rysujacy-nosorozce byli leworeczni? *lol* Ojacie, to moze od razu: kto nie byl i jaki jest ogolny procent leworecznych? ;D

tak siakos,czerwona kartka ubawi mnie zawsze;) (Nie tylko on zreszta;p) Niech sie nim Mutu zajmie,lepiej niz Ivanka;pp Szfak tyz8)


  • RSS